søndag 4. mai 2014

Gi meg tips til vareutvalg i bloggbutikken min.

Det er litt arbeid med å få lagt inn ting i blogg-butikken min.
Man bør jo få tatt noen relativt gode bilder og skrevet en liten
beskrivelse av gjenstanden som skal selges.
Dette er imidlertid kjempegøy og jeg håper etterhvert at jeg
får lagt inn såpass mange ting at det blir noe for enhver smak der.


I den forbindelse vil jeg oppfordre dere til å legge igjen en kommentar, 
enten her på Brukt og Blandet, eller i blogg-butikken om hva dere
ønsker at jeg skal legge ut.  Så skal jeg prøve å finne det dere etterspør først. 
Kan jo ikke garantere at jeg har akkurat det du ser etter, men kanskje noe
i samme gata. Håper jeg får noen tilbakemeldinger fra dere, så skal jeg se hva jeg får til...


Og det er jo selvsagt ikke sånn at selv om dere skriver en kommentar
om noe dere ønsker å se i bloggbutikken, så behøver dere ikke å tenke på at dere "må" kjøpe noe.
Dette er bare morro, og vil være ett lite arkiv for meg sjøl også over hva jeg 
egentlig har i alle eskene mine...
Håper dere bærer over med butikk-pratet mitt om dagen,
men det er så gøy å organisere dette at det er vanskelig å la være... 
Jeg gir meg nok når jeg har fått inn litt flere innlegg med ulike varer.
¤¤¤¤
Uansett ha en strålende kveld folkens.


4 kommentarer:

  1. jeg bare følger med på hva som blir lagt ut :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Veldig fine de kakeboksene. Falt helt for den lyse blå med klistremerket på. Vakker!

    SvarSlett
  3. Å så gøy med bloggbutikk - GRATULERER :)
    Jeg liker veldig godt Norgesglass og Fajense.

    Gleder meg til å følge bloggbutikken din også.

    Ha en finfin søndagskveld

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  4. jeg synes det er spennende med tekstiler, småmøbler, rammer.
    Ellers tror jeg nok du er ganske allsidig i øynene når du er ute på shopping til butikken din :)
    Blir spennende å følge med videre.

    SvarSlett