fredag 9. mai 2014

Hvor lenge har du blogget?

Har du sett overskriften på dette innlegget, 
så er det akkurat det jeg lurer på i dag.
Hvor lenge har du blogget?


Tenkte det kunne være morsomt å høre hvor lenge
folk har holdt stand her i Blogglandia.
Må si jeg liker meg veldig godt her, og det eneste jeg
angrer på er at jeg ikke begynte med dette før.


Noen av dere har sikkert holdt på i mange år, mens noen av oss ikke har drevet på så lenge. 
Uansett føles det nesten som man har kjent flere av dere i lange tider.
 Til og med uten å ha truffet dere!!!


Så hvis noen leser dette og lurer på 
å starte en blogg vil jeg bare si:
JUST DO IT!!!
¤¤¤¤
Dette er rett og slett bare morro
og gir masse hygge og inspirasjon.

8 kommentarer:

  1. husker ikke helt datoen....men jeg begynte i slutten av juli for 3 år siden :-)
    var veldig morro da, men nå er jeg ikke så ivrig lenger.

    klem tone

    SvarSlett
  2. 21. februar 2013 hadde jeg mitt aller første innlegg på min blogg.
    Helt enig med deg, det er faktisk gøy å blogge!
    Hadde ikke trodd det i forkant, men så mye inspirasjon og glede det fører med seg:)

    God helg:)

    SvarSlett
  3. Er vel nesten "veteran" hehe. Har blogget i 6 år.
    Første innlegg var 1.april for seks år siden.
    Nå er jeg litt lei, på et vis. Men har ikke tenkt å
    slutte med blogging. Har bare litt for mye annet å gjøre til at jeg
    finner inspirasjon nok til å ta bilder i heimen. Noen ganger tar jeg
    bilder som jeg ikke rekker å legge ut og lage innlegg av. Og så blir
    nyheten litt gammel og ikke så aktuell for publisitering.
    Håper stadig på roligere tider. Og det kommer, det må jeg tro.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg lagde bloggen min i juni 2011 så snart 3 år det ,men det gikk 1,5 år før jeg gjorde noe ut av det. Da ble jeg bitt av bloggelyst- så la oss si 2 år da :) eller tre om du vil :) Jeg ser at jeg bare hittil i år har like mange eller flere blogginnlegg enn hele 2011 og 2012 til sammen.

    Jeg angrer ingenting på at jeg begynte å blogge- det har bare vært positive hendelser rundt det. Mange flotte nye bekjentskap og masse flott inspirasjon.

    Jeg har en insta konto også- men liker blogging aller best, ikke til å sammenligne egentlig.

    God helg - kos deg

    Klem Monica

    SvarSlett
  5. 28.05.2012 var mitt første innlegg på bloggen jeg har nå, Snart jubileum ser jeg :P
    Men har blogget før det også, sånn som alle tenåringer gjorde, men det var hummer og kanari tror jeg, mye kjede-seg blogging.. Også hadde jeg en interiørblogg med et meget merkelig navn, det var grunnen til at jeg byttet både bloggplattform og navn :) Har nok blogget i kanskje 5 år tilsammen.
    Blogging er gøy, men man må ha noe vettugt å skrive om for at det skal være aktuelt tenker jeg.

    God helg, kanskje vi sees i morgen hvis du også har tenkt deg på loppis på Roa :)

    SvarSlett
  6. Mitt første innlegg i Stjernevegen var juni for 2 år siden. Før det så har jeg hatt mammablogg i noen år. :)
    Men her får man som du sier mange nye venner som man føler man kanskje har kjent lenge.
    Bloggemooden kan variere litt, men syns uansett det er kjempemorsomt! også gøy med tips og inspirasjon fra andre bloggere!
    Håper du fortsetter i lang tid :)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Ett år og tre måneder :-)
    Synes det er veldig moro, men går litt i bølgedaler hvor hyppig innleggene kommer!
    Med tre barn, jobb m.m. er det ikke alltid døgnet har like mange timer som jeg skulle ønske :-)
    God helg!!!!
    Trude C.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Jeg begynte i januar 2013, da hadde jeg hatt lyst lenge, men trengte hjelp til å komme i gang, synes det er kjempegøy, men ikke alltid så lett å få tid ved siden av jobb og alt det andre, men moro er det!
    Men de siste par dagene har jeg trøbbel med bloggen min, vet ikke helt hva som skjer med den.............
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett