torsdag 15. mai 2014

Jeg lovte dere farger!!!

Fruktsalat er svaret på fargene.
En slik bolle er jo full av energi og farger.
Dette er ett lettvint alternativ til en kake på kakebordet
som mange dekker nå i den festlige måneden mai.


Dette er den lettvinte varianten, som ikke er så sunn
som hvis du kutter opp all frukten selv.
Under neste bilde skal du få ingrediensene jeg har brukt.
Dette er en stooor bolle altså!!!


Marits egenkomponerte fruktsalat.
2 bokser frukt coctail.
2 bokser halve aprikoser.
2 bokser skinnfrie mandariner.
2 kurver jordbær som renses og deles.
1 eske med steinfrie grønne druer som deles i to.
Bland alt sammen oppi en stooor bolle.


Søtt, men fortsatt friskt og godt.
Dessuten tar dette kort tid å fikse til en festlig anledning.
Alle liker vel frukt???
¤¤¤¤
Håper du får en søt og fargerik dag.


4 kommentarer:

  1. dette liker jeg best, uten krem og sukkerbunn :-)
    Jeg er ikke et dessert menneske, så jeg håper alltid at det serveres frukt :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Fruktsalat er jo kjempegodt.
    Må nok lage det i løpet av helga
    Skal jobbe hele helga, Ekstravakter.
    Men det er bare dagen både 17.mai og søndagen.
    Så da kan jeg lage noe godt på ettermiddagen.
    Ønsker deg ei herlig helg og
    ei flott 17.mai feiring :)

    SvarSlett
  3. Mmmmm,nam kjempegodt og friskt :)

    Klems fra meg ;)

    SvarSlett
  4. Å så deilig,fikk skikkelig lyst på denne fristelsen din!!!
    Her står både fargene og smakene i kø!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett