torsdag 1. mai 2014

JIPPI JEG ÅPNER BLOGGBUTIKK !!!

Som dere ser av overskriften er den store nyheten, 
for meg iallefall
at jeg åpner min egen lille bloggbutikk!!!

Dette har jeg veid fram og tilbake med en stund.
Jeg har samlet så mange ting i årenes løp at tiden nå 
er inne til å ta hull på denne samlingen.

Så hvis dere ser i det høyre feltet på bloggen her 
finner dere linken til min lille butikk.
Linken er foreløpig litt unnselig, men jeg må
rett og slett finne ut av innstillinger og sånt først.
Er nemlig ikke noe datageni...

Foreløpig er det bare en velkomst til dere i 
blogg-butikken min. Men jeg vil publisere det her
på Brukt og Blandet når jeg legger
ut noe i blogg-butikken.

Nå når jeg har tatt skrittet og laget meg 
en bloggbutikk så gleder jeg meg til å se om noen
finner tingene der attraktive nok til å ville kjøpe dem.
Ja dette vil jeg faktisk snart få svar på.

Håper dere stikker innom
på 
www.bruktogblandet-bloggbutikk.blogspot.no
Brukt og Blandet Bloggbutikk

Det vil bli lagt ut en mengde Norgesglass
av ulike varianter på bloggbutikken kl 20.00
i kveld. 

Klem fra Marit

4 kommentarer:

  1. Så moro. Gratulerer med avgjørelsen.
    Jeg kommer til å titte innom bloggbutikken :)
    Lykke til med butikken.

    SvarSlett
  2. så spennende!
    gratulerer...skal innom og titte :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Gratulerer med åpning av bloggbutikk.
    Og lykke til. Håper det er mange som vil
    handle hos deg.
    Jeg har mange norgesglass. Men enda hender det jeg
    kjøper flere når jeg kommer over de ganske billig.
    Er ikke lett å hanskes med det der syndromet vi lider av, hehe.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett