søndag 11. mai 2014

Lat søndag.

I dag skal jeg late meg akkurat slik som han kameraten under her.
Gårsdagens 70 årslag for fatter'n gikk knirkefritt.
Men skrotten min knirker litt i dag, blir mye "flyging" på den
som skal organisere og ordne med det meste...


Men både gjester og jubilanten koste seg, så da er det verdt
litt knirking i muskulaturen dagen etterpå.
Stekte karamellpudding på fredagskvelden og den ble kjempegod.
Det var gøy at så mange likte den.
I dag blir det reste-koldtbord hos fatter'n. Det smaker nesten bedre dagen
etterpå når man ikke er så giret over å få alle ting i boks.
¤¤¤¤
Så i dag ønsker jeg alle en 
lat og god søndag.

8 kommentarer:

  1. Godt jobbet! Deilig å ha det overstått på en så god måte tenker jeg? Ha en fin søndag - her skinner solen (bak noen skyer.....)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en hyggelig feiring da!
    God søndag :-)

    SvarSlett
  3. Ja det er mye jobb å arrangere slike selskap. Men koselig er det.
    Kan tenke meg din far satte pris på det.
    Godt med en fridag dagen etterpå.
    Kos deg og ha en riktig god dag :)

    SvarSlett
  4. Nyt din velfortjente late søndag:) Takk for nydelige teskjeer, de var akkurat slik jeg håpet, så du har en fornøyd kunde i meg;) Klem

    SvarSlett
  5. Artig vi så på samme vaskebrett på loppis i går. :)
    Å karamellpuddig er nok trolig den beste desserten jeg får!
    Du fortjener å slappe av litt i dag, kos deg med restene.
    Ser ikke ut som været blir så verst heller :)

    SvarSlett
  6. Å så god en pus som ligger der da,ser så kosete og søvnig og deilig ut! :)))
    Godt med litt late stunder…det fortjener du etter et slikt arrangement!Er litt på felgen selv i dag etter at vi var i konfirmasjon i går og mange forberedelser dagene før,så godt å ta seg inn igjen!
    Nå skal jeg sløve resten av kvelden,og nyyyte det!
    Gjør det du også!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Da fortjener du en rolig dag - og enig med deg at maten smaker ekstra godt dagen etterpå i helt avslappa omgivelser. Både med seg selv og alt !

    Nam nam karamellpudding- det har jeg ennå ikke laget. Kanskje i løpet av 2014 :)


    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  8. Ingen har bemerket pusekatten, så da får jeg gjøre det. Virkelig en herlig katt, får bare lyst til å lette den opp og kose med den. Og så fine farger som den har. Så vidt han orker gløtte på ene øyet for å følge med på hva fotografen driver med.
    Hilsen Inger Katrine

    SvarSlett