torsdag 22. mai 2014

Lilla og hvitt.

Først må jeg takke for så mange hyggelige kommentarer i går.
Det er jammen gøy å være "utvalgt" .
Uansett hvordan det går så er det for meg en motivasjon til å
blogge videre og å ta flere bilder. Så dette er stor stas!
Lykkeønskningene og gratulasjoner tar jeg
også med meg videre. Tusen takk.
¤¤¤¤
En flott fargekombinasjon er lilla og hvitt.
Jeg har ikke så mye lilla, men kjøpte med meg en heklet brikke
fra Gjenbruksbutikken her om dagen.


Den lilla duken er det jeg vil kalle syrinfarget.
Og det klarte jeg ikke motstå.
Tar nok ihvertfall ei uke til før syrinene blomstrer her.


Hvite og lilla syriner gleder jeg meg til å plukke inn.
I mellomtiden får Hegge-kvister og en lilla
duk gjøre susen her hos meg...


Ha en nydelig dag folkens.
Det er så vakkert alle steder nå,
så det er ikke vanskelig.

5 kommentarer:

  1. Så deilige bilder :-) Ha en riktig fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Heggblomster er jo bare så nydelig da. Vi har ikke Hegg her på Bergheim, men når vi engang blir ferdig med huset og kan begynne å tenke på hagen har jeg et par trær på ønskelista. Hegg og Syrin. Det er et must i gamle hager. Herlige blilder.

    SvarSlett
  3. Hegg er min favoritt, jeg har ei stor ei stående ute i hagen som sikrer de første blomstene utendørs her hvert år. (",)
    Så artig at du fikk finale-plass i NIB, nå har jeg vært inne og gitt deg en VELFORTJENT stemme.

    SvarSlett
  4. Nydelege bilder !
    Fargane er herleg i lag !

    Fin helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Nydelig vakkert :) takk for alltid koselige ord fra deg- er så koselig.

    God tur og god skattejakt i morgen

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett