torsdag 29. mai 2014

Mer konvall...

Jeg gir meg ikke med Liljekonvallen jeg.
Den er så dekorativ at dere sikkert tåler ett innlegg til med 
bilder av den superherlige blomsten.


Vakteleggene blir stadig brukt til pynting.
De er så små og søte. Passer fint inn her sammen med
gammelt porselen og gammel bakepulverboks.


Synes de passet oppi denne gamle bakepulver embalasjen.
De fine sarte blomstene mot de klare fargene og
den store skriften,


Bakepulverboksen fant jeg på Mjøsmarkedet på Lillehammer.
Den måtte jeg bare ha. Husker disse fra jeg var liten.
Meg og nostalgiske kjøkkenting vet dere...
¤¤¤¤
Ha en god dag da, alle bloggevenner.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder - alt er. Are så skjønt når du danseren og Styler og fotograferer!!!Og liljekonvall får man aldri nok bilder av!!!
    Ser jeg har gått glipp av noen innlegg hos deg som jeg har kost meg med nå....ikke vært så flink å besøke andre de siste dagene ! Håper alt er bra og at livet nytes...her er det knallfint og alle har fri ~ O lykke!!!:)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine blomsterbilder du viser :)
    Liljekonvall blir man aldri lei. Syns jeg kjenner duften gjennom bildene :)

    SvarSlett