søndag 18. mai 2014

Nye ting i bloggbutikken min.

Heisann alle fine venner der ute.
Nå har jeg tatt meg på tak og ryddet litt i skattekammeret mitt.
Det resulterte i at jeg nå endelig har fått lagt ut litt flere ting i 
bloggebutikken min.

 

 

Her er det noen smakebiter av det som er lagt ut i dag.
Klikk HER så kommer du rett til bloggbutikken min.
For å finne alle innlegg med samme innhold kan du bare klikke på 
etikettene over det første innlegget som vises.
Har nemlig lagt ut tre innlegg i bloggbutikken i dag med litt forskjellige ting.
Du kan jo ta en titt, så får du se om det er noe for
akkurat deg der.
¤¤¤¤
God søndagskveld til dere.
Jeg skal sitte med beina rett ut i kveld etter ryddinga i dag.
Det BØR vist komme flere innlegg i bloggbutikken ganske 
snart skal jeg få slanka ned samlinga mi litt... Hi hi.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggbutikken :):) Dette var virkelig kjekt

    Sendt deg en mail ;)

    Klemm Bente

    SvarSlett
  2. Hei, Marit.
    Som ganske ny leser av bloggen din vil jeg bare gi deg litt ros for en sjarmerende blogg. Du er flink til å dele tanker og bilder med oss, og ikke minst ganske flink til å oppdatere med nye innlegg. Artig at det finnes flere som meg: uhelbredelig glad i loppemarkeder, brukt og antikk.
    Gledelig å følge deg!
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett