torsdag 8. mai 2014

Overskudd av bilder...

Når jeg er i siget og tar bilder av ting er det ikke bare et par
stykker som blir tatt. Har erfart at man bør ha mange å velge i  når
det skal plukkes ut noen fine til bloggen.
Da kommer det innimellom til at det blir ett overskudd av
brukbare bilder, som jeg gjerne vil vise.
Så dagens innlegg er rett og slett overskuddsbildene fra da jeg
foreviget "oldemorkoppene" mine.
Håper dere liker litt bling, for her er det mye...



Detaljer er jeg veldig glad i og dermed blir det også noen detaljbilder,
når jeg fotograferer. Denne gullkoppen er jo full av detaljer,
så den passet fint til å bli avbildet i så måte. Gull og gult er en fin kombinasjon.


Detalj på detalj her. Akkurat som jeg liker det.
Men huset mitt er ikke overfylt av dette, det kan fort bli for
sukkersøtt. Jeg er nok litt mer rustikk til hverdags.


Denne teskje-kurven kjøpte jeg på ett loppemarked nå i vår.
Tenkte at den passet sammen med disse gamle koppene, og det gjorde den.
Denne er også gammel, så de er nok fra samme epoke.


Slike gamle ting som dette har jeg vanskelig for å gå forbi.
Synes de fortjener å bli bevart, eller brukt litt til.
Det er jo dekorativt så det holder, og fint som detaljer til fest eller hverdags.



Børstet støvet av det gamle upussede plettfatet også.
Så var bling-partyet komplett.
Ha en bling dag da dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar