onsdag 21. mai 2014

Sola titter inn.

Når sola titter inn skapes mange fine
stemninger og ikke minst trer fargene fram.
Slikt må foreviges...


Friske grønne blomsterstilker i rent vann.
Herlig grønnfarge både på stilkene og selve glasset de står i.
Noen vaktel-egg ser også fine ut i sola.


Fargene i en bukett med friske blomster
kommer skikkelig til sin rett når de får ett solstreif gjennom ruta. 
Dette er herlig!!!


Hverdagsgleder som dett må vi også ta vare på.
Ett solstreif skal man ikke kimse av.
Kanskje er det akkurat det du trenger for at dagen 
din skal bli fin?
¤¤¤¤
Fin onsdag ønsker iallefall jeg deg.

5 kommentarer:

  1. Så enig med deg,det gjelder å se det vakre i alt fra de pittesmå tingene rundt oss til de større.Og akkurat i dag er jeg veldig glad for at jeg tror at jeg kaaaanskje kan plukke inn årets første syrinbukett!!!Og akkurat det er sannelig hverdagslykke!!! Setter så uendelig stor pris på slike øyeblikk,de beriker livet på mer enn en måte!!!Slik tror jeg du også har det :)
    FOr du hadde jo ikke tatt så nydelige bilder om ikke ;)
    Nyt dagen!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Herlig med sol, lys og blomster :)

    SvarSlett
  3. Herlig med solyset som speiler seg i vann og glass. Her har vi et nydelig vær i dag men pga av pollenallergi sitter jeg inne. Det må nok til for å skåne meg selv for tette luftveier og kløende øyne. Heldigvis er det bare en periode, så får vi håpe det går over.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med finaleplass Marit! Veldig gøy og fortjent!! : ) Lykke til videre i konkurransen!
    Klem fra Vera

    SvarSlett
  5. Gratulere med finaleplass i Nibs maiutfordring, min stemme gikk til deg. Lykke til!!

    SvarSlett