fredag 2. mai 2014

Takk for hyggelig velkomst.

Da var bloggbutikken et faktum!
Det er en ny utfordring og ett nytt kapittel som må prøves ut.
Gjør ikke dette for å bli rik, for det blir man ikke av dette.
Men jeg gjør det for å kunne fortsette med å gå på loppis og i bruktsjapper.
Begynner å få lite plass til flere funn, så da måtte noe gjøres...
Dette er jo det morsomste jeg vet, og den beste avkobling fra
alt annet i hverdagen, så jeg vil jo fortsette med det.


De første varene i butikken er min samling av Norgesglass.
Har blitt med noen slike hjem fra loppis opp igjennom årene ser jeg...
De jeg har bilder av her på bloggen i dag er overskuddet.
For jeg har selvsagt igjen noen sjøl også.
Kvitter meg ikke med alt...


Norgesglass passer igrunnen meg og min kjærlighet til 
kjøkkenting godt. Derfor falt valget på dette, som første vare da jeg bestemte meg
for å starte en bloggbutikk.


Store og små glass ble plukket fram og rengjort og talt opp før
jeg kunne fotografere dem.


Norgesglassene som har grønnfarget glass er utrolig dekorative.
Det skinner likson litt sommerlig i dem.


Her står litersglassene på geledd.
De skulle vel egentlig stått sånn i kjelleren min med
innhold syltet av mor, men så stor hage har jeg ikke
at jeg kan fylle alle disse...


Det store spisebordet i kjøkkendelen hos oss var helt
fylt opp av Norgesglass i alle varianter i går ettermiddag.
Rart med det når man plukker fram alt!


Synes det er så stilig at Norge står skrevet med skjønnskrift 
på glassene. Detaljer igjen vet dere...


Da vil jeg takke for velkomsten av bloggbutikken min igår.
Takker og bukker for alle hyggelige kommentarer som
ble lagt igjen hos meg. Både her på hovedbloggen og på bloggbutikken.
Har ikke tenkt å endre på innholdet her på Brukt og Blandet.
Det blir det samme som før, bare at jeg sier ifra når
jeg har lagt ut noe nytt på butikken min.
Nyt fredagen folkens.

3 kommentarer:

  1. Wow så spennende!!!!!!!!!! Skal si du satser,så gøy rett og slett.Selv håper jeg å åpne butikk i uthuset her - har tre etg der som kan fylles med litt godbiter tenker jeg.Men nettet er jo supert,da når du så mange!!!Skulle gjerne kjøpt noe,men akkurat NORgesglass har jeg en liten samling av selv så jeg får vente og se hva nnet du kommer med.BLir nok mange godbiter etterhvert tenker jeg :))) DI lure,nå får du enda større grunn til å gå på loppis,handle både til deg selv og butikken!
    Ha en deilig helg,med eller uten loppis!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Etter det jeg har sett på bloggen din, blir det maaaange godbiter i denne nettbutikken. Lykke til :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg-butikk.
    Kjempespennende - og du skal se det blir bare gøy.
    Har en bloggbutikk jeg også, og den funker kjempebra.

    Lykke til.
    Klem Inger

    SvarSlett