lørdag 24. mai 2014

Ukas bruktfunn UKE 21. Hvor ble det av ???

Ja hvor ble det av ukas bruktfunn denne lørdagen?
Sannheten er at det ikke er laget enda. Bruktfunn har det blitt,
men planen var å ta noen fine bilder i går ettermiddag.
Sånn ble det ikke, for da vi kom hjem fra Lillehammer og årets Mjøsmarked
var det regnvær og lite fotolys. Det ble noen triste bilder.
Så de hopper vi over og håper på bedre fotolys i ettermiddag...
Har nemlig jobbehelg, så dagen går med på jobben.


Dette er stemningen og stilen på trappa mi akkurat nå.
Hegg og Stemor i skjønn forening.
Krysser fingrene for bra fotolys nå i dag, for det er mange
fine ting som skal knipses. Noe av det skal også legges ut i bloggbutikken min.
Fin lørdag ønsker jeg uansett til alle dere der ute.
Noen skal sikkert tråle noen loppiser i dag også,
og jeg ønsker dere lykke til med å finne fine skatter.
Klem fra Marit

3 kommentarer:

  1. Det ble ikke Mjøsmarkde på meg i år heller.
    Var der for to år siden, men det passer som regel ikke.
    Orker ikke stresse med det innimellom alt annet
    som må gjøres. I dag hadde jeg tenkt å prøve å få tatt
    meg en tur til Gjøvik på loppemarked, men så var det
    etpar venniner som ville stikke innom, og da kunne jeg ikke si
    nei til det(hadde kanskje ikke blitt noen gaver da vet du, hehe)
    Men skal ikke starte bloggbutikk, og har mer enn nok i skuffer og skap.
    Så da er det egentlig ikke så farlig, men hadde sikkert funnet noe jeg
    bare måtte ha. Er jo stadig slik.
    Her har vi nettopp kost oss med taimat, kjempegodt. Alt for mye mat,
    så da blir det rester i etpar dager tenker jeg.
    Er ei i nabolaget som driver å selger taimat, hun skal snart åpne gatekjøkken
    her i nærheten men take away taimat. Så her kommer det til å bli taimat
    på menyen litt oftere enn det har vært vanlig men take away fra før ja.
    Er ikke den som kjøper mat ute så ofte. Men i dag bestemte jeg meg for at
    jeg ikke ville lage mat. Bakte bare noen vaniljekranser.
    Takk for koselig bursdagshilsen
    Ha en herlig kveld :)

    SvarSlett
  2. Får se om jeg kommer meg på Mjøsmarkedet neste år.
    Får holde meg hjemme og rydde klar låven til låvesalget mitt. Du må gjerne ta en tur - har mye spennende.

    Fortsatt fin helg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  3. For et vakkert bilde, Marit!! Så fint det var med hegg og stemor sammen...blått og hvitt passer så godt sammen. Jeg ser du har en stor flott hage på bildene lengre ned:) Takk for go'e ord hos meg, jeg skrev et svar til deg:)
    Ha en flott søndag! Hos oss ser det ut til at det skal regne i hele morgen, det er greit nok det...vi har hatt noen veldig varme dager.

    Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett