torsdag 19. juni 2014

Bruktkjøp, hva gjør jeg med denne?

Noen ganger lurer jeg på hva jeg skal gjøre med
tingene jeg kjøper på bruktsjappa.
Denne lysekrona her er så fin med sine blomster i metall.
Fargen er også en favoritt, men kanskje ikke akkurat på denne...




Tror jeg må fram med sprayboksen her kanskje.
Denne hadde vel vært finere i hvitt?
Har en liten plan bak i hodet, så vi får se om jeg prøver ut den,
eller om lampa havner i bloggbutikken akkurat slik den er nå...
Noen ganger lurer jeg for mye og gir opp prosjektet før jeg har gjennomført noe som helst.
Har litt følelsen av det nå, men vi får se.
Kanskje ideen min bare trenger litt modning...
Livet er jammen ikke lett alltid, Hi hi
Neida, har man ikke verre ting å plages med skal man slett ikke klage!!!
¤¤¤¤
God torsdag alle fine damer og herrer.

5 kommentarer:

  1. Jeg ville beholdt grønnfargen, men sprayet blomster i to forskjellige farger. Og sprayet "støpslene" under lysene hvite. Muligens hengt den på verandaen hvis du har tak over. Evt kan du ta av lysene og gjøre plass til telys glass som du limer fast. ...
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  2. Så fin denne var! Jeg er glad i opprinnelige farger og ærlig talt luta lei av at alt skal være hvitt og "dødt". Hvis du har en uteplass med tak over, hadde den passet ypperlig der. Jeg skulle gjerne hatt en sånn i utestuen min :)

    SvarSlett
  3. Hihi…kjære deg,noe må vi da ha å gruble på ;)
    Fin som den er om den passer inn,men sikkert også fin som hvit.Men alt må heller ikke være hvitt…hmm,dilemma det der ja.Har lignende problem på rekke og rad.Gubben spør meg til stadig vekk:
    "KA du skal me det?"
    Og det er egentlig ikke alltid jeg vet hva jeg skal med alt jeg drar i hus,men plutselig en dag,da VET man!SÅnn er det sikkert hos deg også ;)
    Nyt dagen,her har jeg holdt på å malt på husnummer og adresse på postkassestativet vårt,(etter utallige purringer fra Postman Pat),og nå var planen å foprtsette på et blomsterbed jeg begynte på i går,men så kom regnet igjen,Jaja…nok å gjøre inn heldigvis!
    Ha en strålende dag!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Nydelig lampe, grønnfargen var helt skjønn. Jeg ville bare gjort noe med lysholderene og bunnen. God sommer, klem.

    SvarSlett
  5. Wow! Så nydelig lampe! Sikkert mye du kan gjøre med den. Slipp kreativiteten løs! Husk å vis frem resultate! God Søndag! Klem

    SvarSlett