lørdag 21. juni 2014

En liten make-over, men bare litt...

Blir en presentasjon av en bitteliten make-over på lørdagsmorgenen.
Ikke det største prosjektet akkurat, må vel helle kalle dette
for ett av de små og raske.


Fikk kjøpt en gammel krakk på loppis i vår. Jeg falt for denne på grunn av 
rokokkobeina. Eller oldemorbeina om du vil. Hi hi.
Trekket var ikke akkurat noe å skrive hjem om. Ganske slitent med 
diverse flekker av fuktighet.


Her ser du resultatet etter at jeg har trukket opp igjen setet med ett nøytralt linstoff. 
Jeg har også pusset litt rundt omkring på krakken for at den skal se litt slitt ut.
Det var nemlig gått av noen skall av malingen og da pusset jeg bare litt mer
av rundt skallet og selvsagt litt til også. Hi hi.


Det var mange fine kanter å pusse på her. Prøvde å holde meg litt i tømme,
faktisk såpass at jeg tror denne vil komme under pusseklossen nok en gang, 
for å få enda mer slitt finish.


Jeg synes bena var såååå fine på denne krakken her.
Tror ikke jeg brukte mer enn en halv time på dette prosjektet.
Kjappe og enkle oppgaver er supert.
Så nå har jeg en fin krakk som kan brukes og er god å sitte på.
God lørdag ønskes dere.

4 kommentarer:

  1. Kjære Marit.
    Tusen takk for de trøstende ordene du har lagt igjen hos meg, du skal vite at de betydde veldig mye. Oj, så flott krakken ble!! Vakre buete ben...er veldig svak for slike ben selv. Deilig med slike prosjekter som ikke tar lang tid:) Så mye fint du har i nettbutikken nå og til veldig bra priser også!!

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Klem fra Jorunn



    SvarSlett
  2. Så gøy…når tingene går raskt og enkelt å forandre,er ikke noe bedre.Krakken din er helt skjønn,slike ben lelsker jeg også.Hehe,faktisk har bordet jeg har Mac´en her på akkurat slike ben :)
    Flink du er - ser mulighetene og forandrer til det bedre!!!!
    Nyt helgen…her vaskes det!
    TOveklem .)

    SvarSlett
  3. For en flott krakk du har fått tak i,
    og med de beina er det ikke rart at
    du måtte ha den :)
    Herlig at noen make-over går fort unna,
    man trenger det også av og til.

    Nyt krakken og lørdagskvelden<3

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  4. Det enkle kan ofte være det beste, skulle gjerne hatten slik krakk hos meg, den ble kjempe fin :-)

    SvarSlett