søndag 29. juni 2014

Etter sol kommer regn...

Etter sol kommer regn, og etter regn kommer sol igjen.
Sånn kan det være opptil flere ganger på en dag nå sommerstid. 
Da jeg var ute med kameraet mitt en dag opplevde jeg
to regnskurer med sol innimellom i løpet av en time.



Jeg søkte ly under noen granbusker mens regnet dalte ned.
Det var bare to vanlige sommerskurer, ikke styrtregn.
Og lykkelig er den som kan få ta bilder av noe så vakkert som
vanndråper på de nydeligste nyperoser.




Ei skur med regn er ikke verdens undergang.
Det frisker opp og gir liv.
Og så kommer den deilige duften av frisk luft og blomster
enda bedre fram etterpå.
¤¤¤¤
Ta deg en tur ut og fang noen regndråper du også.
Det er bare herlig.

2 kommentarer:

  1. Litt regn gjør bare godt :) Det er meldt om varmere vær i slutten av uka, for vi vil jo ha alt i passe mengder - er det ikke slik da :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Litt regn er bare en fordel for alt som vokser og gror, men jeg synes nå det er best at det kommer om natta jeg da. (",)

    SvarSlett