onsdag 18. juni 2014

Gammel traver med glimt i øyet...

Har tatt noen bilder av en gammel traver, som fortsatt har glimt i øyet.
Hvis man kan si det om en bil da. Jeg synes man kan det.
Noen biler har faktisk sjarm, og denne gamle Volvoen til sønnen har det.









 Ikke så rart at det kommer ett bil innlegg fra denne kanten.
Hos oss er jeg ganske alene om de feminine verdiene, for å si det på den måten.
Gutta mine er alle sammen interessert i alt som ruller eller durer,
så selvsagt har vi litt av hvert slikt stående rundt omkring...
Men inne er det jeg som er sjefen, He he.


5 kommentarer:

  1. En sjarmerende gammel traver,
    som oser Nostalgi og historie.
    Gøy at noen tar vare på gamle biler:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Stasjonsvogn?
    Me hadde rød stasjonsvogn ein gang, til barnevogn og sånn.
    Kunne vert grei nå også den til loppemøbler og sånt , ja ja.
    Har herma etter deg i dag, linka,
    Ha ein fin dag, Klem,

    SvarSlett
  3. Gamle biler kan være veldig fine! Vi traff mange veteranbiler på vei hjem fra Østlandet i helgen. Herlig å se andre former enn dagens biler, jeg er nok nostalgisk når det kommer til kjøretøy også :)

    SvarSlett
  4. Kjørte en gang en slik- i gamle dager, hi hi- den var god og trygg og jeg likte den kjempegodt. God plass til barnevogn og greier :)

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Åh, nostalgi for en som er vokst opp i en Volvo. (",)

    SvarSlett