fredag 20. juni 2014

Jippi, endelig freddan!!!

Ja da er det freddan igjen da.
Fint med et par dager fri, til å slappe av og kose seg.
Mange starter vel opp med ferie nå, og jeg ønsker dere en riktig
god og opplevelsesrik tid.


Gleder meg til ferie litt senere, men det går fort det og.
Tre uker til så er jeg også der.
¤¤¤¤
En annen ting jeg også gleder meg til er noe skikkelig kult jeg har
fått tak i. Ett unikt bruktfunn rett og slett. Akkurat nå venter jeg bare på
litt sol og finvær slik at jeg får tatt noen gode bilder.
Gleder meg masse til å vise dere dette funnet på bloggen.
God fredag folkens.

3 kommentarer:

  1. nå ble jeg nyskjerrig ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Herlig med fredag og helgefri
    Skal jobbe i kveld så har jeg fri i fire dager.
    Den planten din under her var spesiell. Har aldri
    sett slike før. Håper du finner ut hva den heter.
    Ha ei herlig frihelg :)

    SvarSlett
  3. Men i alle dager, denne planten har jeg aldri sett. Den var jamen fin, litt av en kuriositet. Du må fortelle oss hvis du finner ut hva den heter.
    Hilsen Inger Katrine

    SvarSlett