onsdag 11. juni 2014

Lykkelig er den som kan se en grøftekant.

Nå om dagen er det ikke vanskelig å finne både små og store gleder 
rundt omkring i nærmiljøet. Det er bare å gå seg en liten tur langs grusvegen vår.
Tror jeg kan si det så sterkt at jeg elsker grøftekanter!!!
Har dere sett alt det flotte som vokser der nå? Det er helt herlig.







Dette er bare en brøkdel av hva som finnes i grøftekantene rundt omkring
akkurat for øyeblikket. 
La deg inspirere av grøftekanten og plukk deg en grøftekant bukett.
Det  har jeg gjort, og du skal få se den i morgen.



5 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint å oppleve i grøftekanten nå om dagen ..
    blir helt betatt jeg .
    Nydelige bilder du har tatt !
    Gleder meg til å se din bukett !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Den ene grøftekanten vakrere enn den andre :) Vi får ikke sove bort sommernatta - ho er for gild for det :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Den ene grøftekanten vakrere enn den andre ! Vi får ikke sove bort sommernatta- ho er for gild for det :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Takk og lov for grøftekant-blomstene for meg som er elendig på å få til planter! Det er bare å forsyne seg og det helt gratis.
    Merete-smil :-)

    SvarSlett
  5. Love the wildflowers that grow along roadways and pathways and ditches! They're so pretty and delicate.
    Thanks for visiting,
    Mary Alice

    SvarSlett