mandag 16. juni 2014

Nye varer i bloggbutikken.

Nå har jeg lagt ut en masse saker i bloggbutikken min.
Så titt innom DER hvis du er på let etter noe artig, romantisk, rustikt, osv.
I dag har jeg lagt ut litt hummer og kanari, men det 
jeg kan reklamere litt for er at jeg har lagt ut en rekke kjøkkenvekter.
Det er jo populært å bruke som dekorasjon og selvsagt også til 
praktisk bruk.




Dette var noen smakebiter fra det jeg har lagt ut i bloggbutikken min nå.
Klikk HER så kommer du rett til butikken.
Har planer om å legge ut litt mer i nærmeste fremtid, så følg med!!!
Mye fint som kommer.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg og god kveld:)
    Så mange koselige ting du selger! De boksene falt jo jeg for da.
    Tusen takk for dine alltid så gode ord hos meg! Jeg setter alltid stor pris på dem.
    Det går litt trått med blogging for tiden. Jeg får bare ikke tiden til å strekke til.
    Godt salg til deg og nyt denne fine, lyse tiden.
    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Guri meg så mange fine ting du finn her og der!Jammen har du gode "loppisauge". Dei boksane var nydelege! Ha ei god helg! Klemmar frå vest!

    SvarSlett