onsdag 25. juni 2014

Ny blomsterpynt på trappa.

Har byttet litt på blomsterpynten på trappa vår igjen.
Stemorsblomstene blomstrer fint enda, men jeg har malt opp igjen
denne lykta i yndlingsfargen min. Da måtte den selvsagt få hedersplassen
på den slitte krakken på trappa vår...





Rett og slett ett lite bilderas av trappepynten her i dag.
Det kommer av at jeg har helt dilla på grønnfarge for tida.
Klarte ikke å velge ut bare noen få bilder,
så dere får bære over med mange bilder av samme slag i dag.


Stearinlys gjør seg på sommeren også.
Koselig på kvelden, når det står og skinner på trappa.
Ble så fornøyd med denne lykta etter at 
jeg malte den grønn.





Ønsker dere en herlig dag med grønn stemning i dag.
Håpet er lysegrønt sies det!!!

3 kommentarer:

  1. Ja de sier visst så. Lysegrønt kan være flott det.
    Og den lykta var jo veldig flott.
    Koselig med levende lys om det er aldri
    så mye lys. Jeg tenner lys ute når vi spiser
    der selv om det er midt på dagen. Ser det omtrent ikke
    da :) Men det er nå koselig likevel.
    Skal ta ut kart og tlf nr til deg så sender j
    jeg en meld.søndag når vi kommer til Roa
    Da vet du at vi ikke er langt unna
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Så fin farge på lykta. Skjønner at den er en favoritt. :) Blomstene passet veldig godt til. :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du! Og grønt er en av mine favoritt farger, nydelig til rosa og lilla. Merete-smil :-)

    SvarSlett