tirsdag 24. juni 2014

Ugressbukett!!!

Jeg har rett og slett plukket meg en liten og søt bukett
av det vi kaller for ugress.
Og jeg synes den er utrolig sjarmerende i all sin enkelhet.





Her får dere også med spindelvevet i vinduskarmene.
Bildene er nemlig tatt i den lille lekestua som mannen min
bygde da eldstesønnen vår var liten.
Det bar preg av å ikke ha vært noen innom her de siste åra kan man si...
Så dette er ustyla bilder for å si det sånn.
Kun blomstene som er putta i ett gammelt krydderglass.
Men det er sånn hverdagen er, med litt spindelvev i krokene så jeg
tenkte jeg like godt kunne vise det jeg.
God dag til dere fra meg.

2 kommentarer:

  1. Ustyla ja, men vakkert i sin forlatthet. Artig å se igjen det gamle kanelglasset. Kan såvidt huske slike. Tusen hjertelig takk for mange fine hilsner, ønsker deg en strålende dag.

    SvarSlett
  2. Liker bilder med #nofilter jeg:)
    og til de vakre blomstene i det
    nostalgiske kanelglasset, så passet spindelvev
    perfekt inn.
    Ha en fin dag, og tusen takk for alle fine ord inn
    hos meg.

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett