tirsdag 3. juni 2014

Uterom.

Dette er ett høyest uhøytidelig uterom jeg presenterer som mitt bidrag i NIB sin
utfordring for juni. Uhøytidelige små rom for pauser det hører sommeren til.
Her har jeg brukt trillebåra som levegg og en lecablokk som vinflaskeholder.



 En fillerye ligger oppå en liten pall.
Med en kelimpute blir det faktisk godt å sitte ned her.




Restene av konfirmasjonsbukettene pynter opp på muren.
Ett speil må også være med i ett koselig uterom.




En liten parafinlampe skaper stemning når solen går ned.
Bærplukkeren brukes som en bolle til å samle rabarbrabitene oppi når de 
er ferdig kuttet.



Mer uformelt enn dette kan vel ikke ett uterom bli.
Men det er dette som skaper stemning her hos meg, 
Uformelle sitteplasser litt rundt omkring der det passer seg. 
Og her under låvebrua er det deilig svalt!
HER kan du klikke deg inn å se de andre herlige bidragene i denne utfordringen.

8 kommentarer:

  1. Hei!

    Eg trur kommentaren min forsvann her.

    Uansett - eg skreiv Herleg! Og kven treng "lounge" og slikt når ein finn dei små sjarmerande stadene til kvardagskosen? :-)

    Og lukka til!

    SvarSlett
  2. Så artig, spontant og annerledes.
    Tror du kan komme langt i utfordringen med dette bidraget.
    Kos deg :)

    SvarSlett
  3. Herlig - veldig sommer og veldig enkelt:) Klem i junisommeren...

    SvarSlett
  4. Annerledes bidrag, og fint å se at en kan nyte på selv de minste plasser. Det skal ikke så mye til. Koselig :)
    Elsker fillerya! Lykke til og ha en fin kveld.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. så koselig uteplass du har .....der er det nok koselig å slappe av , spes med litt vin :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. En virkelig orginal og flott uteplass.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  7. Skulle gjerne sittet på fillerya og latt tankene vandre.

    SvarSlett
  8. Så kreativt! Det var en koselig liten hvileplass :)

    SvarSlett