søndag 20. juli 2014

Birthdaygirl...

Happy birthday to me!
Nå var jeg igrunnen flink, som skriver dette på bloggen.
Ikke at jeg kvier meg for å bli ett år eldre, for alder er bare ett tall!!!
Men bursdagen min liker jeg ikke å feire så voldsomt. 
Jeg kan godt lage istand for andre, men dagen min 
kan jeg gjerne tilbringe på fisketur,
eller i skogen faktisk.


Hvert 10. år kan jeg imidlertid gå med på å ha en 
litt større markering av bursdagen min. Det gjør at det blir 
7 år igjen til neste feiring for min del...
¤¤¤¤
Jada, alle husker jo selvsagt også dagen min.
Siden jeg og Kronprins Haakon har samme fødselsdag.
Alle flagger for meg, hi hi.
Hyggelig med ei melding fra venner og kjente,
men feiring blir det dårlig med her.

4 kommentarer:

  1. GRATULERER MED DAGEN!!!!
    Å så gøy at du har bursdag,håper du blir feiret skikkelig selv om det bare er en vanlig dag - det er jo godt å bli tenkt på og bortskjemt litt vel?
    Men jeg er nok som deg og kanskje enda verre…liker ikke bursdager og ville nok heller ha rømt enten det er små eller store dager!Ingen oppmerksomhet er mitt ønske!!!
    Kos deg du,og feir livet og herlige deg selv ("Fruktfatet,hihi")!!!!

    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen
    og flotte roser på bordet da :)

    SvarSlett
  3. Hurra for deg som fyller ditt år! (",) Håper du får en fin dag, uansett hvordan du velger å feire. Selv synes jeg bursdager en ei fin anledning til å samle venner og familie, selv om det ikke akkurat sendes ut skriftlige invitasjoner. Her er det mer sånn at de som vil, kommer. (",)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen. Viktig å feire dager syns jeg
    Spesielt så trenger vi kvinner å tillate at de rundt oss feirer oss litt.
    Kan godt være en enkel versjon. Men jeg forventer en liten oppmerksomhet
    på dagen min, Er nok veldig glad i feiringer, hehe.
    Flott at mange flagger for "deg" på dagen din.
    Meg flagger de for ei uke for tidlig hehe.
    Ha en fortsatt flott dag :)
    '

    SvarSlett