søndag 6. juli 2014

Blått til lyst.

Akkurat nå er lyseblå en favorittfarge.
Så når denne blå herligheten dumpet ned på min veg,
måtte jeg bare ha den...



Som dere jo vet er jeg en "Rev" etter brukt og antikk.
Så da jeg fikk muligheten til å kjøpe denne Madam Blå kanna 
slo jeg til tvert. Jammen kom jeg over ei hekla kappe i blått som 
passer perfekt til fargen på Madam Blå også.



Nok en gang må jeg også si at vi jammen er heldige,
som bare kan gå ut å plukke oss en fantastisk
herlig sommerbukett. Det formelig bugner rundt om kring
i grøftekant og skog nå.
¤¤¤¤
Fin søndag til dere alle.

3 kommentarer:

  1. Såå skjønne bilder,markblomster er søte ja og
    blått er flott. :))
    Klem.

    SvarSlett
  2. Åh, det er så herlig med blått - og den kanna var jo bare helt nydelig! Og....enda vakrere ble den jo med de skjønne blomstene i. Sååå fint ;-)

    Ønsker deg en super søndag!

    SvarSlett
  3. Nydelig, jeg er også så heldig å ha en akkurat maken kanne, pleier også ha markblomster i den, herlig!
    God søndag til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett