søndag 6. juli 2014

Ferie-drømmerier...

Kjenner at jeg gleder meg masse til sommerferie nå.
Noe jeg faktisk gleder meg mest til er å rydde og ordne i låven min.
Vil tro det kommer nokså mye "nytt" i bloggbutikken etterhvert.
Må bare få tid til å ta noen ordentelige bilder, og det har jeg planer om å
gjøre i løpet av sommerferien min...


Har vært på et par skikkelige "bruktrunder" som virkelig
gav uttelling i form av masse fint. Så da byttes det ut litt her hjemme
og noe må dermed få lov å bytte eier. Så får vi se om noen
har lyst på noe av det.


Det er så morsomt med bruktkjøp at jeg har tenkt å få tatt meg et par  runder i ferien også. 
Det er noen steder jeg har drømt om å dra til i bruktsammenheng. 
Får se om jeg får det til i løpet av ferien min...
(Håper virkelig at det lar seg gjøre, og at jeg finner noe morsomt!)


Ja, ja det var litt ferie drømmerier fra meg.
Ikke alltid man får gjort alt man drømmer om, for virkeligheten og nødvendigheten
er også inne i bildet. Hos meg trengs det både å males og vaskes en del.
Så vi får se hva som vinner, fornuften eller drømmen...
Ikke alltid det er plass til begge deler, men jeg
lever i håpet!!!

1 kommentar:

  1. Det høres ut som du ikke kommer til å kjede deg i hvert fall :) håper det blir masse plass til drømmene.

    Fortsatt fin sommer til deg :)
    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett