mandag 21. juli 2014

Fra fargeløs til fargefest!!!

I dag skal du få være med på en aldri så liten forvandling her.
Fikk et fargekick her om dagen og stylet opp en liten utesitteplass jeg har.
Den er ganske kjedelig igrunnen, så jeg fant fort ut at farger,
det var det som måtte til.



Ganske så alminnelig og stusselig spør du meg.
Sånn var utgangspunktet... Bouring!!!


Jeg må ha FARGER. Det gir meg energi og faktisk rom for avslapping også.
Lettere å slappe av når man koser seg!


Synes dette ble "så meget mer innbydende" .
Hadde ingen problemer med å finne roen her etter pimpingen.
Gidder nok ikke dette hver gang jeg setter rumpa nedpå her,
men morsomt var det uansett å style opp litt denne gangen.




Denne puta og dette teppet som er håndlaget er jeg
faktisk helt forelsket i. Men jeg kan ikke ha alt, så tror faktisk
dette kommer til å bli å finne i bloggbutikken etterhvert...


Undulat-brettet er også fint synes jeg.
Dette kommer jo fra en Fargoman, så da er det ikke så rart.
En kul greie fra "forna dar..."


Vannmelon må til på en varm dag. Ikke feil farge på disse heller.
Rosene er nå en uke gamle, så må si disse har holdt seg godt.
Fargesprakende blomster er også flott.


Til slutt ett bilde til av dette herlige teppet.
Noen ganger tar jeg meg sjøl i å bare stå å se på det.
Synes den som har sydd dette har gjort en 
fabelaktig jobb med sammensettningen
av farger og mønstre!!!
¤¤¤¤
Håper du får en god og fargerik dag!!!

4 kommentarer:

  1. Wow - det gjorde seg absolutt med farger på den uteplassen :)
    der oste det Sommer <3

    Ha en fin dag :)

    Klem fra Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. Superfint ble det - fargerike gla`farger! :)

    Det teppet var jo bare nydelig, synes jeg også :)

    Ha en fortsatt fin sommerdag :)

    SvarSlett
  3. Snakk om energibombe :)
    Og så fint - heldige vi som bare kan dukke inn i skuffer og skap...hi,hi..

    Ønsker deg en fin ny soldag.
    Klem

    SvarSlett
  4. For en forandring, det ble kjempekoselig!!! Den runde puten var lekker, Marit! Ikke umulig det dukker opp mer farger hos meg også utover høsten:)

    Ha en koselig uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett