fredag 4. juli 2014

Ikke akkurat sukkerkutt...

Ikke lett å holde seg vekk fra det søte når dette står på menyen...
Standhaftighet kom treng deg på, her skal du motstand finne!!!
Koselig med ettermiddagskaffe og jordbær med fløte,
pluss en uimotsåelig kokosbolle.


Fint å sitte i ettermiddagssola og kose seg.
Ja, ja, det kommer vel mindre søte tider igjen
etter jordbærsesongen tenker jeg...
Nå gleder jeg meg bare til at naboen starter opp jordbærsalget sitt.
De har såååå gode jordbær. 
Utsalget deres er på torget på Gran, for dere som måtte få lyst
til å prøve ut smaken av Hallumsbæra.

7 kommentarer:

  1. Nei det er alt for mange søte fristelser.
    En må jo kose seg litt innimellom.
    Er jo dårlig gjort at noen kan spise alt de vil uten
    at det merkes et eneste sted, mens vi er noen
    som omtrent ikke kan sjå på noe godt uten at det
    syns på kroppen/vekta.
    Ha en fortsatt herlig jordbærsommer :)

    SvarSlett
  2. Nå må du bare kose deg med jordbær og slikt for sesongen er så kort ! Den kokosbollen var prikken på i en :)

    Nyt dagen, sommeren og livet

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Mmm dette så herlig ut,kos deg med
    god samvittighet du. :)
    God helg.
    Sommerklem.

    SvarSlett
  4. Mmmm…nå fikk jeg også fryktelig lyst på jordbær….har knapt nok spist sorten i år så kanskje på tide :)))
    Men jeg har ihvertfall akurat satt meg ned med en jordbær-krone-is,så det er ikke helt synd i meg ;)
    Godt med en lite pause,nettopp kommet inn fra tur og jeg holdt på å få heteslag så varmt som det var blitt!!! )
    Nydelig fredag her med andre ord,håper det samme for deg!Det ser ihvertfall deilig ut!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  5. Det som står på borde ser skikkelig godt ut, i tillegg til det er åkeren på bildet så fin at jeg får lyst til å spise den også. :-) God helg :-)

    SvarSlett
  6. Dette her så da helt glimrende ut, søte fristelser og vakker utsikt! Bare kos deg, Marit...nå er det sommer og du skal se standhaftigheten kommer mer tilbake til høsten. Er slik hos meg også nå, koser meg litt hver dag:)

    Ha en flott helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. oi så godt da! Ikke noe imot å sitte der og nyte!

    Takk for fine ord hos meg Marit! Følger veldig spent med på hva som skjer med lyskronen din. KOmmet frem til noe?

    God helg og herlig sommer!
    Klem

    SvarSlett