torsdag 3. juli 2014

Kan ikke leve uten...

Tror faktisk det ville blitt vanskelig å leve uten dette.
Blomster og gamle ting.
Neida, jeg hadde nok klart meg uten også,
men det er som med andre ting man er avhengig av, 
vanskelig å forestille seg et liv uten...




Mange ting i livet betyr nok mer enn dette,
men det er noe med å føle tilfredsstillelsen av å hvile øynene
på noe man synes er fint. Og for min del er det blomster og 
gamle ting av ulike slag.
¤¤¤¤
Noen liker mora og andre liker dattera, heter det., 
I så måte kan man vel si at jeg liker oldemora,
 hvis man tar alderen på tinga mine i betraktning.. He he.
¤¤¤¤
Har du noe det ville være vanskelig å leve uten?
Del det gjerne med meg og andre lesere i en liten kommentar.


3 kommentarer:

  1. jeg er nok som deg ......elsker alt fra oldemorstid og eldre :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Vakre vakre bilder. Jeg er nok ganske materialistisk av meg og har blitt det enda mer med årene, for jeg er så glad i vakre ting. Og jeg er som deg, glad i ting som har en historie og jeg er så heldig at jeg har mye ting som jeg har fått fra familien. Disse setter jeg mer og mer pris på. I tillegg til gamle ting er jeg også veldig glad i farger :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er som deg - liker oldemora og gjerne tippoldemora :)
    Ting som gir ro i sinnet og samtidig er sukkertøy for øyet.

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett