tirsdag 8. juli 2014

Kjøkken herligheter.

Gamle kjøkkenting er noe jeg synes er så fiiiiint.
Med patina og levd liv i hver ei ripe eller hvert et hakk.
Så her kommer det noen sånne herligheter.



Dette er nostalgi på sitt beste for meg.
Rart med disse kjøkkentinga hvordan de minner om 
besteforeldrenes kjøkken og koselige atmosfære.
Lukter og lyder blir nesten levende igjen...



Disse tingene er å finne i  bloggbutikken min nå.
Jeg kan faktisk ikke beholde alt sjøl, men har kommet over så
mange etter min mening nostalgiske godbiter at jeg vil dele 
litt med dere også.
Så ta en titt, feel free. Enten du får lyst til å kjøpe noe,
eller kan få litt nostalgiske følelser og inspirasjon, så er det koselig 
om du kikker innom.

1 kommentar:

  1. for en herlig blå farge på disse nostalgi-tingene :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett