onsdag 9. juli 2014

Koppedilla har jeg fortsatt.

Har kommet over flere artige kopper i det siste.
For tiden har jeg liksom litt øye for kopper med tekst på.
Så her er et lite knippe med tekst, og en liten en
med bilde av en ku på.






Småen koppen er litt artig, for den er ganske så stor.
Så det passer liksom ikke at det står småen på den.
Bildet bak har jeg også funnet på ett bruktmarked nå i sommer.
Jeg tror det muligens er bilde av en avgangsklasse fra en sykepleierskole.
I allefall er det mange flotte damer kledd i sykepleier-uniform.
Likte det bildet godt, så nå står det på dragkista mi.
God torsdag folkens, nå har jeg i dag og imorgen igjen på jobb,
så er det SOMMERFERIE.

1 kommentar:

  1. Å så utrolig søte kopper.Du må ha litt av en tilgang på butikker som selger brukt,her er det skralt med slike skatter rundtomkring,blir like misunnelig på deg hver gang!!! Toveklem .)

    SvarSlett