torsdag 31. juli 2014

Lampekuplene er i bruk.

Hadde et innlegg sist uke om mine nyinnkjøpte lampekupler.
Jeg ventet bare på kvelden for å se hvordan de ble med telys nedi.
Her skal dere få se hvordan det ble.



De sto absolutt til forventningene.
Herlige former og et nydelig gyllent skinn gir de.
Så dette er absolutt en innertier her hos meg.





Fylte litt hvit dekorsand i bunnen på hver av kuplene.
Var litt spent på om de skulle sprekke av varmen, men det har
gått bra så langt ihvertfall... 




Enkel og effektfull pynt av ting brukt på en ny måte.
Dette er gøy synes jeg.
Nyt sommeren og kos dere så mye dere kan.

3 kommentarer:

  1. Lurt gjenbruk, jeg har også noen sånne men de er runde i bunn og klarer ikke stå selv :)

    SvarSlett
  2. Nydelige lampekuplar! Men pass på ja, dumt om dei sprekk! Dei minnar meg om nokre av dei lampane som eg har her. Utruleg sjarmerande med slikt mønster!

    Nyt helga som kjem :-)
    Ingvild

    SvarSlett
  3. Dette var skikkelig fint *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* Lure du ;)
    Elsker gjenbruk :)

    Klemmer *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*

    SvarSlett