torsdag 10. juli 2014

Litt av ett fruktfat...

Ja jeg tenker på fruktfatet altså!!!
Overskriften på dagens innlegg kan vel tolkes på to måter,
men det var den bokstavelige jeg mente nå.


Mine dager som "fruktfat" er nok talt. Hi hi.
Det får de som er yngre ta seg av.
Tror jammen jeg ikke tåler varmen lenger heller jeg gitt, for i går ønsket jeg
dere god torsdag i innlegget som dukket opp fra meg på  kvelden.
Det innlegget skulle liksom ha kommet i dag da!
Men jeg gir ikke opp så lett så jeg prøver igjen.
GOD TORSDAG!!!

3 kommentarer:

  1. God torsdag til deg også :)
    - og fruktfat er du nok i mange år til ;))

    Klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. Hihi…måtte le litt nå di lure!!!
    Klart du er fruktfat - det er vi alle det om ikke vi er som vi engang var!Det finnes jo frukter for enhver smak må du huske!!!! ;))
    Toveklem .)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Marit

    Takk for nydelig velkomst,så kjekt ♥

    Du har jo hatt de flotteste innlegg her :) De koppene under her var nyyyyyyelige ♥
    Så fornøyd med det jeg kjøpte med deg ♥♥ Vaskebaljen bugner over av stemor no :)
    Koser meg alltid her inne med deg :)

    God sommer klem

    Bente

    SvarSlett