mandag 28. juli 2014

Nostalgisk kaffekos.

Jeg liker det gamle og nostalgiske, og når det kommer til
kaffekosen er jeg helt klart gammeldags!
Synes kaffe og vaffel er koselig å lage, servere og spise.
Med ny-rørt villbringebær til er det knallgodt.



Av nesten en halv liter Villbringebær med litt sukker oppi ble det 
denne bollen med syltetøy. Eller bolle er det jo ikke da.
Det er sukkerbit-fatet som jeg har arvet fra min mormor og morfar.
Ekstra stas å ta fram noe du har gode minner til,og fylle det med
mitt "eksklusive" håndplukkede og rørte syltetøy. Hi hi.


Det blå og hvite og røde sammen er skikkelig sommer og nostalgi for meg.
Syltetøyet gir virkelig smaken av sommer. Nam nam.
Godt stekte vafler er også veeeeldig godt...



Ta deg en kaffepause du også i varmen.
Det gir påfyll av energi og kanskje man får noen
nye ideer mens man nipper til kaffekoppen.
¤¤¤¤
Ha en god dag!

4 kommentarer:

  1. Ja den som hadde likt kaffi!!!!
    Tør ikke tenke på allle fine kaffikoppene jeg måtte ha hatt ;)
    Skjønne bilder,og jeg er helt enig i at det lyser sommer av dem,det var et eller annet sted i går jeg fikk se et annet vaflebilde og jeg husker jeg tenkte at jeg skule lagd vafler en dag og kose oss med ute på altanen!Glemte det like fort Hihi,men poenget er at det ER sommer og kos det :)))
    Venter fremdeles på regnet,men vi begynner ihvertfall denne nye uken med overskyet.Godt med en pause!
    God ny uke til deg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Mmmm - kjenner nesten lukten av kaffe og nystekte vaffler gjennom de nydelige bildene dine :0)
    Å med bruksting som har minner smaker det meste ekstra godt synes jeg.

    Ha en fin dag.

    Sommerklem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  3. Hallo søte Marit:)
    så godt dette såg ut
    helt sommer dette
    så fine bilder og lysestaker
    knall tøffe
    kos deg masse
    klem Eli:)

    SvarSlett