torsdag 24. juli 2014

Nye vaser eller lyslykter, as you like it.

Kom over noen aldeles uimotståelige lampekupler i glass 
på ei bruktsjappe i sommer.
Disse så jeg med en gang potensiale i, ikke som kupler,
men som blomstervaser eller lysglass.



Gleder meg vilt til å teste ut disse med litt sand og telys oppi om kvelden.
Kan tenke meg at det blir et nydelig lysskjær.



Ulike former, tekstur og høyde på alle tre kuplene.
Det passer  meg utmerket.
Synes disse utfyller hverandre på en fin måte både i form og farge.



Så her gå jeg da, og gleder meg til kvelden...
¤¤¤¤
Håper dagen din blir superbra!!!

2 kommentarer:

  1. Skal si du har det rette "blikket" for dette ble jo bare så sjarmerende at!!!Bare helt nydelig,spsielt med rosene oppi!Morsomt med en annen vrip på ting og tang enn det de nødvendigvis er tenkt til :))))
    Håper du koser deg i ferien,og nyter livet :)))
    Tovekle m:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :-) og du er så flink til å finne skatter og se potensialet i ting :-)
    Skulle fått vist de fine boksene jeg kjøpte av deg i et innlegg, men foreløpig har jeg ikke helt fått plassert dem i sitt rette miljø :-)
    God helg :-) Merete-smil

    SvarSlett