lørdag 12. juli 2014

Ny(e)malte lysestaker.

Har kjøpt meg noen tunge lysestaker i tre på Gjenbruksbutikken.
Disse fikk jeg for kr 20 tilsammen, altså ingen upris.
Nå har jeg gitt de nytt liv med litt maling.



Klarte selvsagt ikke å male alle tre lysestakene i samme farge...
Hadde liksom blitt for kjedelig for meg.
Jeg liker at det skjer noe hele tida, så da ble det en hvitlasert og to i min 
absolutte favoritt grønnfarge!!!


Har bare tynnet ut hvitmalinga med Whitesprite, og dratt på ett strøk med dette.
Ble passe gjennomskinnelig og shabby.
Så nå skal jeg brenne litt på disse lysene hver kveld i ferien min tenker jeg.



Billig fornyelse av et fra før billig innkjøp.
Fin start på sommerferien.
Nå ligger tre deilige uker å blinker foran meg.
Hva skal jeg fylle alle disse timene med tro?
He he, av erfaring vet jeg at det ikke er noe som helst problem.
Når ukene er gått tenker man at tre uker til hadde trengtes for
å få gjennomført det man har tenkt...
Nå koser jeg meg ihvertfall med at det er første dag i ferien.
Nyter!!!
God lørdag til deg også, ikke glem å nyte du og.

4 kommentarer:

  1. Disse lysestakene ble kjempefine, nydelige farger :)

    Ønsk deg en riktig god ferie og god helg.

    Solvarm klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. De ble jo kjempefine, den grønnfargen likte jeg veldig godt :)
    Det er alltid gøy med slike "kupp", som man i tillegg kan gjøre til sitt eget.

    God ferie - nyt den i lange drag ;)

    Sommerklem fra Line

    SvarSlett
  3. Og riktig god ferie til deg også :-)
    God og fin fasong på lysestakene, solide. Artig når man kommer over slike kupp ;-)

    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  4. Så flotte disse ble! Flott å gi nytt liv til gamle ting, plutselig er de ikke tunge og kjedelige og gammeldagse lenger, men stilige og nye :)

    SvarSlett