søndag 13. juli 2014

Personlig gang.

Viser gangen min, min personlighet?
Tror nok jeg må svare ja på det. For her har vi loppefunn, ting vi har fått,
blomster, klare farger, levende lys og vår daglige sko-garderobe og ytterjakker.
Det er både ryddig og litt rotete på en gang.
Akkurat slik jeg selv er...



Floraen i farger som jeg nå endelig har funnet igjen ligger klar til å 
bli med på tur, og mine grønne gummistøvler står
også alltid klare her. Det er ikke arrangert for dette bildet.
Her har de fast plass.


Det gamle gustavianske speilet har vi fått av noen gamle mennesker som
skulle flytte fra huset sitt til aldershjemmet.
De synes det var så fint at noen ville ha det. Ingen av barna eller barnebarna
hadde lyst på dette så vi fikk det. Følte meg så heldig, for både jeg og
mannen likte speilet veeeeldig godt!


Yttergangen vår er bitteliten og her er den rotete siden, med sko og jakker.
Akkurat slik er det her støtt. Sykkel og motorsykkelhjelmer er også
plassert her. Motorsykkelhjelmene er oppå hylla, men når jeg skulle ta bilder
var de i bruk. Garderobehyllen har onkelen til min mann laget.


Jeg liker gamle emaljeskilt.
Dette skiltet er imidlertid nyprodusert, men jeg likte det så godt
at det har fått plass på døra inn i huset fra yttergangen. 
Man kommer rett inn i kjøkkendelen av huset vårt,
så dette passer godt.


Dette åkledet er vevet på Grinakervev, og jeg ønsket meg det sånn da vi 
skulle flytte inn i nytt hus i 2004.
Det hadde svigerfar og frue fått med seg og jammen fikk vi det ikke i  innflyttingsgave.
Heldig med den! Jeg liker verset så godt på dette.


Gamle bilder fra den gang Oslo het Kristiania har jeg hengt opp i gangen vår.
Jeg liker gamle ting og disse er så artige synes jeg.


Jeg kan ikke leve uten farger. Det synes i gangen vår.
Mannen min holdt på å få hakeslepp da jeg viste han fargen dette 
smale skapet skulle få av meg.
Bengalack i KNALLGULT!!!
Herlig synes jeg.



Det gule smale skapet er funnet på en bruktbutikk i 2004.
Jeg falt totalt for det og den smale og avrundede fasongen passet perfekt
til vår lille yttergang. Ikke lett å finne så smale oppbevaringsmøbler...
¤¤¤¤
HER hos NIB kan du gå inn å se flere personlige ganger
Mange fine bidrag man kan hente inspirasjon fra.

3 kommentarer:

  1. Skikkelige glad-bilder med alle fargene :)

    Likte det smale skapet ditt, ikke noe "standar" møbel det der..

    Ha en fin søndag.

    Solvarm klem Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. Sin størrelse på det skapet. Jeg hadde nok gitt det en annen farge,
    men hos deg må det nok være slik. Godt vi er forskjellige,
    Syns gangen din er fin. Koselig med blomster og lys.
    Ha ei herlig ferieuke :)

    SvarSlett
  3. En koselig gang med de herligste fargeklatter !!

    Ønsker deg fortsatt fin sommer
    klem klem

    SvarSlett