lørdag 5. juli 2014

Pink Saturday.

Litt rosa på en lørdag skulle vel gå an.
Kjøpte meg et par telysglass fra den nye designen av Norgesglass fra Porsgund Porselen.
Jeg digger denne nye varianten av de populære Norgesglassene.


Det skinner så herlig gjennom det melkehvite porselenet i disse
telysglassene. Perfekt for kveldskosen.



Koselig med litt lysskinn på kveldene også om sommeren.
Rosa og hvitt med litt lyesgrønt ispedd
er sommerlig og fint synes jeg.


Disse tre små skålene i metall har jeg også" investert" i denne sommeren.
Søstrene Grene er en farlig butikk for oss som liker dilldall...


Det er noe eget med denne herlig gammeldagse logoen her.
Kan ikke annet enn smile og bli glad når man ser den.
Ønsker dere en glad lørdag.

4 kommentarer:

  1. Ååå likte den nye Norgesglass telysholderen din så godt :)
    En slik blir nok i mitt eie en gang..

    En fin lørdag ønsker jeg deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte de norges lyktene var :)
    Har også hørt at det har kommet noen med solcelle også :)
    God lørdag

    SvarSlett
  3. Flotte lysglass.
    Alltid koselig med levende lys,
    enten det er sommer eller vinter.
    Ha en herlig lørdagskveld :)

    SvarSlett
  4. Oi, disse nye Norgesglassene har jeg ikke fått med meg - de var jo kjempe fine! Levende lys i et lite Norgesglass ;)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem, Line

    SvarSlett