tirsdag 22. juli 2014

Roser og litt til.

Kjøpte meg noen flotte roser med aldeles nydelig farge på her om dagen.
Da jeg kom hjem fra handleturen lå det en pakke i posten til meg.
Jeg visste hva det var, så jeg skyndte meg hjem.




Her må vi vel si at bildet er velbalansert1
Salt og søtt liksom. Hi hi.
Herlig lys lilla farge på disse rosene.




Det var denne herlige poreslensfjøla, men nydelig dekor.
Jeg hadde kjøpt den på nettet og jeg var så spent på om den kom
hel fram i posten. Det gjorde den og nå pryder den dragkista 
ved spisebordet vårt.

2 kommentarer:

  1. Ååå, den porselensfjøla var jo bare nydelig.
    Har etpar hvite, men med den teksten på
    var den jo ekstra flott.
    Alltid koselig med roser. Herlig farge på de.
    Har noen jeg må kaste ut nå før vi reiser.
    Litt kjedelig siden de står ganske bra fortsatt.
    Forresten, jeg skal gi de til naboen.
    Ha en flott sommerdag :)

    SvarSlett
  2. For en fin fjøl og rosene var bare nydelige. :)
    Klems.

    SvarSlett