mandag 7. juli 2014

Siste arbeidsuke før ferie!!!

Jippi, nå starter siste arbeidsuke før sommerferien opp.
Uka starter med en frimandag for min del, har hatt jobbehelg.
Så det er jo en bra ukestart det.



I dag viser jeg noen bilder fra en liten skråning mellom oss og naboen vår.
Tomta vår ligger litt lavere enn naboens. Dermed er det en liten
bakke mellom oss. Her raket og ryddet jeg i våres, og nå kan dere se hvor
frodig det har blitt igjen.




Rotete vil noen si, men jeg liker det naturlige, så dette er 
det fineste "gjerdet" jeg kan tenke meg.
Naboen har mange fine blomster som sprer seg litt hit og dit,
så noen hageblomster titter også fram innimellom.



Liker det fargerike floret som skiller mellom gode naboer.
Heldigvis liker naboen også dette "gjerdet".
Da må du ha en herlig mandag.

3 kommentarer:

  1. Her er det to uker igjen til ferien. To fulle arbeidsuker med helgejobbing
    Må trå til litt ekstra når det er ferie og i tillegg sjuke folk.
    Heldigvis har vi etpar dager etterpå før vi reiser på tur.
    Etter planene blir det motorsykkeltur til Lofoten.
    Håper bare ikke det fine været nord blir brukt opp nå.
    Koselig blomstereng.
    Ha en god fridag :)

    SvarSlett
  2. Vakre blomster kan da aldri bli rotete. Nydelig rett og slett

    SvarSlett
  3. Slik "gjengro´inger" kan vi like.Dette er jo sommeren dette,med alle de herlige markblomstrene og "ugresset"!!!! La det bare få være slik,godt å se litt natur slik naturen ble skapt også ikke sant???
    Så godt å vte at man er i siste jobbeuken da…ikke mange dagene igjen nå da for din del,herlig :)))
    Håper det blir deilige dager tross jobbing!!!
    GOd ny uke!
    TOveklem .)

    SvarSlett