fredag 11. juli 2014

Sommer, sol og herlig fredag.

Jeg har vist dere dette DIY bildet før, men på en forespørsel
viser jeg det igjen. Det passer jo godt nå som det er sommer og sol ute.
Bildet laget jeg i vår, mens jeg gikk og gledet meg til
dagene vi har nå, nemlig de varme herlige Høysommerdagene.
Det er dette som er skikkelig Høysommer!!!






Bildet er laget av en bokside limt på et vanlig ark, og så har jeg bare brukt
ulik dekortape rundt, som en ramme rundt selve motivet.
Blomsten jeg har tegnet skal forestille en tulipan, men jeg er ingen tegner,
så det ble som det ble. Men det duger som en liten fargeklatt.
Dessuten er jo ramma dekorativ i seg selv også.
Raskt og greit dette her.
Herlig fredag til dere alle ønskes fra meg.
Nå har jeg ferie fra i ettermiddag. 
JIPPI!!!

3 kommentarer:

  1. Så fint! Dette må jeg også prøve :-) God ferie til deg :-)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder.
    God helg, og god ferie :D

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, nydelig stemning.

    SvarSlett