søndag 27. juli 2014

Sommerregn fra solregn til styrtregn.

Sommer i Norge, det byr på litt av hvert av vær i løpet av kort tid.
I går hadde vi supervarme, før det braket løs med skikkelig tordenvær.
Jeg prøvde å dokumentere regnskura med kamera.
Så her går det fra solregn til styrtregn kan man se.







Et lite solstreif med opphold var det også i noen sekunder før det satte igang igjen.


Men så god luft det ble etter dette!
En skikkelig helgevask av omgivelsene ble det.
Og en storvask det gjør noe med miljøet.
Herlig!!!

2 kommentarer:

  1. Oi, ja det var litt av en floing! Fint med regnbuen var det. :)

    SvarSlett
  2. Det var godt å sove i natt for det frisknet godt til i lufta :) Viasat boksen vår røk i det været- så nå er ny bestilt. Elsker sommeren men litt godt med slikt vær som er i dag så får jeg oppdatert meg i blogglandia igjen !

    Det er ordentlig god mat på Pollys Tearoom så når du skal dit så anbefaler jeg deg å være litt sulten- når du skal dit en dag :) Det var ikke så lenge siden vi hadde spist så det ble med gulrotkake- men for en god kake :) Syntes min egen er god- men denne var hakket over !

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett