tirsdag 29. juli 2014

Ting jeg liker akkurat nå.

Vi omgir oss med ting hele tiden, og jeg er av de som omgir meg med mange ting. 
Ergo er jeg ingen minimalist, men det vet dere jo etter hvert...
Så her kommer litt av det jeg regner for min favoritter akkurat nå.
Forbered deg på et bilderas, begrensning er ikke min sterke side som dere sikkert har skjønt.





Stor og liten verktøykasse, passe røfft og rustikt.
Den broderte puten og lappeteppet gir meg fargekick.
Farger og litt rustikt er herlig!!!




Grønne herlige gamle flasker med patentkork, den fargeglade kakeboksen,
og mine selvmalte lysestaker er jeg også veldig glad i for tida.





Sommerblomster i den blå kaffekanna, hvit vekt og røde bær uansett type er også noe
jeg setter stor pris på i sommervarmen.  Men toppen er jo å kunne gå ut å plukke
seg bringebær langs vegkanten og røre seg litt friskt syltetøy!






Aluminiumskanna, roser i ulike farger. porselensfjøla og kaffe med vaffel og
nyrørt bringebær. Det er også koselige ting jeg setter pris på.
Også dere som leser eller stikker innom bloggen min da.
Dere setter jeg også stor pris på.
¤¤¤¤
Fin dag til dere alle som en.
Stor klem fra meg til dere.
Marit

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Her var det jammen masse flotte ting, og heilt etter min smak også!!!
    Så masse flotte ting du har!
    Eg er nok akkurat slik som du, minimalisme er ikkje noko for meg.... samlemani, er det viss noen som kaller det... hi,hi
    Masse vakre bilder og ting her inne, så legger meg til som følger!
    Ha ein super fin dag!

    SvarSlett
  2. Det er jammen bra vi er flere av samme sorten tenker jeg,alltid glad når jeg finner enten folk som er like gale etter "gammelt skrot" som meg eller er like dyreglad som meg.For jeg er jo helt gal i enkeltes øyne,men da trøster jeg meg bare og tenker at noen skal være gal også,hihi ;)))

    Mange herlige ting du omgir deg med - ta dem bort og se hvor kjedelig alt blir!!!! Nope,ikke noe alternativ det spør du meg!!!!
    Alle får finne sin måte å finne kreativitet og glede i hverdagen,det seg være det ene eller det andre!

    Toveklem :))

    SvarSlett
  3. Bor nok ingen minimalist i meg, har prøvd mange ganger å ha lite ting rundt meg - men det fungerer dårlig..

    Herlig med mange ting i heimen. Fine bilder igjen hos deg :))

    En fin dag ønsker jeg deg.

    Sommerklem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  4. Her var det mye flott..
    Her hadde jeg sansen for det meste bortsett fra tingen på bilde nr 2.
    Jeg har en krakk med brodert trekk jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre med.
    Det er en gave fra min bestemor og krakken er hjemmelaget med flotte utskjæringer,
    men det trekket passer meg ikke. Huff... Det får være mitt problem.. hehe

    Ha en flott dag i sommerværet

    SvarSlett
  5. Så mange gode stemninger du formidler i bildene dine.
    Er ingen minimalist jeg heller - maximalist er godt å være :)

    Har prøvd å finne deg på facebook Marit, men har ikke greid det.
    Er på Hadeland fra tid til annen, og kunne jo vært hyggelig å treffes til en kaffe ett eller annet sted.

    :) Inger

    SvarSlett
  6. Skjønner godt at dette er favoritter, kunne hatt mye av dette jeg. (",)

    SvarSlett
  7. Det er bra du ikke kjenner for å begrense deg i delingen av disse fine bildene. Øyegodt :-)

    SvarSlett
  8. Vi er nok mange som liker og omgi oss med gamle, fine ting.
    Hvis tingene kommer med en historie, er jeg ekstra glad i dem. :-)
    Sier som Inger - hadde vært hyggelig og treffes til kaffe!
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett