torsdag 21. august 2014

Å gå i barndommen...

Rart hvordan noe kan få deg til å gå rett tilbake til barndommen...
Husker at naboungene hadde ett sånt puslespill av klosser, og jeg ønsket meg et makent, noe veldig.
Rart hvordan alt det andre hadde, var mye mer morsomt enn det en hadde sjøl...
Husker at jeg sikla skikkelig på det puslespillet altså!!!





Så nå da jeg fant et slikt puslespill på ei bruktsjappe kjøpte jeg det til meg selv. Hi hi.
Da jeg kom hjem måtte jeg prøvepusle alle bildene!!!
Tenk å bli så barnslig da dere, men gøy var det. Kanskje dette er noe jeg
legger på kistebunnen til jeg en gang muligens får barnebarn. Selv om jeg håper
det tar en stund enda altså... Men greit å være forberedt med litt tidsfordriv
for en framtidig barnevaktkveld. Hi hi.
¤¤¤¤
Hender det du går i barndommen også, 
eller er det bare meg som er så koko?

9 kommentarer:

  1. Dette dreg fram barndomsminner. Har eit slikt med motiv av snøkvit og dei sju dvergar. Ligg i ei fin treøsje med skinnreimar på. Leikar som minner om barndommen vert ofte med heim......rart ditta der........
    Fin dag til deg
    Mvh
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  2. jeg liker veldig godt nostalgiske leker .....får gjerne ligge fremme :-)
    disse var bare så søte motiv på ...ikke hatt erfraing med disse ,men skulle gjerne ha eid et selv :-)

    klem tone


    SvarSlett
  3. Neida Marit du er ikke alene om å være koko,
    det er jeg også. Har gamle leker og spesielt
    dukker stående fremme her også. Skulle
    gjerne hatt disse klossene ja hihi.
    Kokoklem. :)

    SvarSlett
  4. Jeg er helt sikker på at det er veldig sunt både å gå i barndommen og å være koko!!!!! Kjenne man lever rett og slett :)
    Så skjønne motiv på puslespillet ditt,det med pusene spesielt! Vi har hatt slike puslespill til ungene,så jeg har på lur.Men jeg husker et annet puslespill fra barndommen,som jeg brukte å få pusle på kjøkkenet hos min mormor - tror ikke jeg klarte å få det ferdig en eneste gang for det var så vanskelig!Det var veldig gammelt og hadde et nydelig motiv,og jeg håper at jeg en dag får arve det etter tanten min som har det nå for jeg tror ikke hennes voksne gutt har interesse av det!Kjære minner…og en uløst oppgave som gnager inni meg den dag i dag:Må bare klare å pusle det ferdig,hihi ;)
    Toveklem .)

    SvarSlett
  5. Hei hei.
    Så fint puslespill! Har ikke hatt et selv, men skulle gjerne hatt et slikt. Kanskje jeg får begynne å lete etter et makent neste gang jeg er på loppis... ;-) He he.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  6. God morgen :-) Så nydelig!! Du finner så mye skatter at jeg tror du må ha en egen skatteradar :-)
    :-) Merete-smil

    SvarSlett
  7. Jeg husker godt de puslespillene! Så bra at du har fått tak i noen og en veldig god ide og spare til evnt barnebarn....eller bare ta de frem og pusle litt selv og tenke tilbake på da en selv var liten...koselig synes jeg!!

    Ha en fortsatt fin dag og en god helg!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. De hadde jeg helt glemt- men nå husker jeg :) så flotte motiv. Det var ordentlig koselig. Vi skal ikke glemme å være litt barn av og til - bare være i nuet :)

    Ha det så fint

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  9. Må smile for slik er det her og. Vi hadde slike klossepuslespel og eg elska dei, gjer da enno :D

    Ynskjer deg ein herleg kveld!

    SvarSlett