onsdag 27. august 2014

Bryllupskort DIY.

Blir ikke ferdig med delene som lå igjen etter reparasjonen 
av varmtvannet vårt. Morsomt å se at ting kan brukes i andre sammenhenger
enn det de er tenkt som. 


Disse to messingmutterne minnet meg om gifteringer der de lå.
Litt digre er de jo, men jeg synes designet hadde vært kult i en litt slankere utgave.
Tok noen bilder, og tenker at dette kommer til å bli bryllupskortet
vi kommer til å bruke ved neste anledning.


Litt rustikt og røft, men ikke alle som gifter seg er helt rosa, 
tenker at dette vil være kult for noen, om ikke alle.
Jeg hadde likt å få et sånt kort, men jeg er en rustikk person da.


Veldig personlig å gi bort et foto som du har tatt sjøl.
Og fotos kan jo lett fikses til som kort i disse digitale dager.
Så ta bilder og bruk som kort dere også.
Lettvint og greit for oss som ikke har slengt oss på scrappebølgen.
Synes det er fine kort også altså, men jeg har litt for
dårlig tålmodighet til å scrappe sjøl.

4 kommentarer:

  1. Dette blir nok et kjempefint kort - til de rette. :-)
    Morsomt at ikke alle gjør det samme - det mener nå jeg i hvert fall.
    Ønsker deg en finfin onsdag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Veldig artig og kullt. Dette kortet hadde eg tykt det var morro å få

    klem
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  3. Bildet hadde vært fint som et bordkort, kreative Marit!

    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett