mandag 18. august 2014

Den som skraper skal finne...

En liten omskriving i overskrifta her på bloggen i dag.
Det heter jo at " Den som leter skal finne", men i dette tilfellet er det 
samme sak med å skrape. Man kan også si at det som "skaller skal skinne". Hi hi.
Dere skjønner snart hva jeg mener...


Sjekk hvilken farge som er under hvitmalinga på
dette lille medisinskapet jeg kjøpte på ei bruktsjappe da!!!
Favorittfargen for tida, minner veldig om fargen jeg har
malt lykta i bakgrunnen i. Det er en farge jeg har
scannet fra ei gammel krydderhylle.



Skapet er jo litt slitt, men det er jo det som er sjarmen noen ganger.
Veit ikke hvorfor, men jeg liker slike små skap veldig godt.
Tror jeg har fire stykker stående nå i denne størrelsen.
Jepp, ganske KOKO, trenger jo ikke fire medisinskap i huset,
men slike små "gjemmer" som dette sjarmerer meg enormt.



På dette skapet er det detaljene som knotten på døra,
den flotte grønnfargen under det hvite og slitasjen generelt som 
bergtok meg nok til å kjøpe det ..
Må nok si at jeg er et lett offer når jeg går rundt og kikker i diverse
bruktbutikker eller loppemarked. Hi hi. 
Jeg lar meg veldig lett friste  Men en som lar seg friste har det
ofte morsomt da. Og litt av vitsen med å leve er jo å ha det gøy!!!


Det var dagens "visdomsord" fra meg.
"Den som lar seg friste har det mer gøy!!!"
Husk det da folkens.
Klem fra Marit
¤¤¤¤
Denne uka kommer det et naturbilde hver kveld.
Det er så mye pent ute nå.
Husk også å melde deg på trekningen hos meg.
HER kan du kommme rett til påmeldingen!

2 kommentarer:

  1. Å du er nå god skjønne Marit:)
    flirer godt her jeg sitter nå
    kjenner meg vell
    litt for godt igjen
    herlig dag til deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Tror nok ikke jeg har helt samme forhold til høsten som det du har. Blir litt melankolsk når kveldene blir mørkere.
    Men visst er det mye fint og se og mange vakre farger som kommer fram.
    Og den grønnfargen du viser under den hvite malingen finnes utrolig mange steder når man skreller av nyere maling, f.eks. på gelender og vegger i trappen opp til loftet vårt :)

    SvarSlett