søndag 24. august 2014

Det ene fører til det andre... DIY.

Det ene fører til det andre, dette er noe jeg til stadighet erfarer.
Da jeg fikk kjøpt meg to fargeglade staffelier på bruktbutikken her om dagen.
var det ikke lenge før jeg fant meg selv sittende med linjal, blyant, fargestifter og boksider igjen.
Har ikke syslet med dette siden tidlig i våres, men nå var altså tiden inne igjen for litt
innendørssysler. Tegnet opp to barnslige former og fargela de med glade farger.
Enkelt og morsomt for voksne også, tok 10 minutter!!!





Barnslig glade farger og former.
Ikke vanskelig for noen å få til,  og nå skal dette lille
innfallet mitt få stå og dekorere i yttergangen min.




Skal lime på papp bak på boksidene så de blir litt mer stødige,
og kanskje ikke blafrer vekk hver gang ytterdøra går opp...
Med disse gladfargene ønsker jeg deg en 
herlig og fargerik dag.

1 kommentar:

  1. Oi, så gøyalt! Dette var skikkelig kreativt! :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett