lørdag 16. august 2014

Det enkle er ofte det beste...

Et såpestykke på bryggekanten.
Noen tar morgenbadet sitt her og har latt såpa ligge igjen.
En fin måte å starte dagen på.


Naturlig SPA.
Det enkle er ofte det beste. Trenger ikke
mer for en god start på dagen.


Som vanlig har jeg min egen snåle måte å tolke utfordringene til NIB på.
Tenker at fravær av interiør og impulser også er en fin måte å starte en dag på.
Her kan du samle tankene dine og nyte stillheten og den flotte utsikten
fra bryggekanten. Frisk og rask til en ny herlig dag. Dette er nok 
det nærmeste jeg kommer minimalisme noen gang.
Må ta med det som en selverkjennelse...
¤¤¤¤
Slenger meg med dette med på utfordringen En god dag starter her.
Kanksje et litt annerledes bidrag, men helt etter min smak.
Ute i det fri trengs ikke mye for å ha det fint.
Et såpestykke er nok.
HER kan du se flere flotte bidrag.

7 kommentarer:

  1. Så koselig! Ha en fin søndag hos deg!

    SvarSlett
  2. Fantastisk bidrag og absolutt til ettertanke. Liker veldig godt din tolkning av temaet. Masse lykke til.

    SvarSlett
  3. En fin måte å starte dagen på ja:) Herlig bidrag:)
    Lykke til i utfordringen!
    Klem fra Elise

    SvarSlett
  4. Lykke til i utfordringen Marit!
    ser på bildet bilet ditt...lukker øynene og prøver å kjenne etter det du beskriver. HERLIG! :)

    Ønsker deg en fin start på uken!
    Klem

    SvarSlett
  5. Åh så vackert!! Precis som vår sjö med brygga och näckrosor :) Ha en fin kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  6. En flott tolkning av temaet !
    NYDELIG rett og slett ...
    Lykke til !
    Klem fra Anne

    SvarSlett