fredag 8. august 2014

"Fræddan" allerede.

Da var det jammen meg "Fræddan" alt.
Heldige meg har fri i dag, så første uka på jobb gikk fort.
I helga skal jeg på loppemarked, gleder meg som 
bare en ekte Skrotnisse kan...


Håper å finne masse fine saker og ting.
Jeg digger gamle herlige ting, så vi får se hva 
fangsten blir i løpet av helga.
¤¤¤¤
Kommer tilbake med ett innlegg om det 
førstkommende uke tenker jeg.
Kan jo ikke love noe, for man vet jo aldri på et Loppemarked.
Det har faktisk hendt at jeg ikke har funnet noe som 
helst også, men det håper jeg ikke skjer nå.
Klem fra Marit

4 kommentarer:

  1. Åååå , ko du e heldig. Misunner deg alle loppemarkeda du har tilgang til.
    Go'helg til deg og dine
    Mvh
    Mai

    SvarSlett
  2. Hihi…du er visst ikke bare skrotnisse,men julenisse også du som tenner julelysene allerede i August ;))))

    Kjempesjarmerende Bilder i innlegget under her,utrolig koslig på trappen din!Elsker alt du har satt frem til pyntmog den grønnfargen---herlig :))))
    Har du virkelig begynt på jobb igjen???DU som nettopp har begynt på ferie synes jeg?Jøje meg som tiden flyr!!!! ¯odt det er helg da ihvertfall,og heldige deg som har nytt loppemarked i sikte!Rart dersom du ikke finner noe,men slik er det jo faktisk av og til,har opplevd det selv noen ganger!!!
    Kos deg i helgen nå da!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  3. I love all of the features this week - so much inspiration! Thank you for graciously hosting this party,
    Whimsical Apartment Renovation

    SvarSlett
  4. Tror nok at du finner noe- men spennende hva :) Bedre og lettere temperatur og jobbe i nå så flaks med denne sommeren her altså- sånn vil vi ha flere av :)

    God helg og god jakt klem fra Monica

    SvarSlett