lørdag 16. august 2014

Herlige slitte toner.

Gammelt og ikke fullt så gammelt sammen gir en fin helhet. (Ihvertfall i mitt hode.)
En megaslitt taburett eller krakk om du vil, sammen med en ganske ny lyslykt, som dog
har stått ute i vær og vind og fått en herlig grå og værbitt overflate.
Synes disse to tingene sammen med sinkbøtta komplementerer hverandre bra.
Du verden så flotte ord jeg skulle bruke i dag da, faktisk lettere å si at de 
utfyller hverandre på en fin shabby måte.





 Tror jeg er litt forelsket i denne krakken her faktisk.
Det kommer av den sjarmerende grønnfargen som titter fram under det røde.
Helt uimotståelig etter min mening...
¤¤¤¤
Ønsker deg en fin fin dag.
Husk også å melde deg på trekningen her hos meg.
Se forrige innlegg. Du kan melde deg på
fram til og med den 04. september.


3 kommentarer:

  1. Herlige bilder.
    Jeg prøver å sende deg en mail på bekkskog@gmail.com men får opp feilmelding og mailen kommer i retur....
    fant adressen på bloggbutikken din
    Elin

    SvarSlett
  2. hallo søta
    så enig med deg
    elsker sånne saker
    jeg også
    nydelige bilder
    og farger
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Kjempfint sammen! Jeg har også tatt vare på gamle, slitte krakker som jeg bruker ute og inne til litt av hvert. Kjekke å ha!

    SvarSlett