tirsdag 26. august 2014

Lett høststemning.

Jeg liker høsten og litt lett høststemning er fint.
Et enkelt rogneblad er det som setter høststemningen her.
Trenger ikke mer for å lage litt hygge.


 

Dere blir vel snart lei av å se på disse krakkene mine som bakgrunn,
men jeg blir visst ikke lei dem. Så dere får bare holde ut!
Slitte overflater og blomster liker jeg veldig godt og da blir det ofte bilder
med dette som tema. Sikkert ikke siste gangen nå heller...



Dette er forresten også en rest av den store sommerbuketten jeg 
mikset meg for ei stund siden. Fint at fortsatt litt av blomstene står seg på andre uka. 
Da trenger en ikke kjøpe nye blomster så ofte og man får glede av buketten
i flere variasjoner. Gjenbruk er bra også med blomster.

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder - rustikt og delikat :-)

    SvarSlett
  2. Å ja, blomster får vi aldri for mye av, korte eller lange.......
    Og slitte krakker, ikke de heller.
    Fortsatt fin kveld!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Hadde skrevet en kommentar her, men den ville ikke lagre seg.
    Får prøve på nytt.
    Flott å kunne ta vare på blomstene så lenge som mulig.
    Syns gjenbruk er bra om det er blomster eller andre ting.
    Syns du tar fine bilder på de gamle krakkene dine.
    Har et gammel spisebord som jeg ofte bruker når jeg skal ta bilder.
    Tror de fleste av oss har et favoritt sted der vi danderer og tar bilder.
    Ha ei fortsatt riktig god uke :)

    SvarSlett